78211

Včelařská konference

(Internetová stránka otevírající prostor pro komunikaci včelařů)



Jméno: E-mail:
Téma:
Příspěvek:
Jmeno sladkeho produktu vcelHeslo: Opište červené slovo pozpátku do kolonky.

U vašeho příspěvku bude zobrazena IP adresa, ze které příspěvek odesíláte.
Délka příspěvku je omezena na 10000 znaků.

Prosíme účastníky konference, aby při podání nového příspěvku do konference vždy vyplnili kolonku "téma". V případě, že reagujete na některý již uveřejněný příspěvek, tak to důsledně čiňte pomocí funkce "Odpovědět do diskuze na příspěvek číslo...", která je k dispozici vpravo vedle každého zobrazeného příspěvku. Funkce, která je pro každý zobrazený příspěvek k dispozici: "Zobrazit odpovědi na tento příspěvek.", bude správně fungovat jen v případě, že budete dbát výše uvedených pokynů.)


Zběžné zobrazení

Archiv Včelařské konference


(e-mailem) --- 1. 3. 2013
Re: autorita ZO

 Klidně nechat tak není jediného časopisu nebo novin kdy by všichni četly
všechno. vždy si každý vybere jen to co ho zajímá. a ostatní končí ve sběru.
Inzeráty čte málokdo jen jejich zadavatelé tak plní kapsy vydavatele. Tomu
pak jde jen o to. Z toho pak vyplývá, že jakmile se s toho stane komerční
záležitost, tak bude dražší a plný nám nepotřebných inzerátů.

pepan


---------- Původní zpráva ----------
Od: Miroslava Schreibová <mir.oslava/=/seznam.cz>
Datum: 25. 2. 2013
Předmět: autorita ZO

"Objevil se tu názor, který praví, že časopis Včelařství snižuje autoritu
vedení jednotlivých ZO tím, že dává k dispozici formuláře a rámcové
informace z vedení ČSV, což bývá umístěno uprostřed. Je to zcestný názor. Z
vlastní zkušenosti vím, že na informace vedení ZO se spolehnout nemohu a
ráda si sama zjistím, co můžu, co musím a na co mám právo.
 Jako věstník funguje časopis dobře. Občas je tam i dobrý tip. Poslední
dobou se v něm zmnožily návody na levné způsoby včelaření, které
pochopitelně každý malovčelař uvítá. Méně už výrobci drahých úlů a
technického zařízení. Představte si, že by každý včelař s pěti až deseti
včelstvy přešel na Janišův úl. Výrobci drahých úlů a nákladných medometů,
kteří mimochodem zpola žijí z dotací, jež jim umožnily zdvojnásobit ceny
výrobků, by mohli svůj byznys zavřít. Samozřejmě by uvítali, kdyby se v
časopise rozšířila plocha na reklamu. To by vyhovovalo i velkovčelařům.
 Vedení svazu by si mělo ujasnit, pro koho vlastně časopis vydává, čemuž
samozřejmě předchází úvaha o tom, zda ty malovčelaře potřebujeme :-O. To by
bylo, aby se nenašlo 10 obětavých podnikatelů, kteří by si rozdělili
republiku a vyráběli včelí produkty tak, jak je to dnes celosvětově obvyklé
i v jiných oborech - globálně! Líp se to kontroluje, korumpuje a uplácí a
včelám je to fuk. ( Pozor nadsázka :-))) Pan redaktor o náplni časopisu
nerozhoduje, ale někdy projevuje názory. Pokud se netrefí do skrytých
trendů, pak jsou samozřejmě chybné a bude špatně hodnocen a tudíž vyměněn.
Po bouřce ve sklenici vody.
Časopis Včelařství se hrdinně po desetiletí bránil proměně, kterou hnedle v
90. letech prošel jeho kolega Chatař. Inzertní byznysmeni u něho okamžitě
odhalili výdělečný potenciál a obsah tohoto časopisu tvoří už 20 let z velké
části inzerce. Při dnešní ceně včelařského vybavení to došlo i lidem
sdruženým kolem ušlechtilého včelaření. Také bych souhlasila s řešením:
věstník včelařům do schránky, časopis s inzertní přílohou na stánky. Ať si
ho včelař koupí! Jenže - co když nekoupí? Vyhlašme tedy anketu a zeptejme se
toho prostého dobráka, co si o časopisu myslí.
Co jsem zatím stačila postřehnout, je to špatné. Včelaři je časopis fuk.
Takže buď investovat do kvality, nebo nechat tak. S občasnou bouří ve
sklenici vody."

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 60650


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Všechny správně vytvořené příspěvky na toto téma





Klikněte sem pro nápovědu